На виконання рішення Рахункової палати інформацію про результати аналізу стану виконання повноважень органами виконавчої влади щодо повноти обліку платників податків надіслано Верховній Раді України (лист від 24.12.2015 № 16-2622).
Відповідно до статті 39 Закону України "Про Рахункову палату" Прем'єр-міністру України надіслано відомості про результати аудиту у формі рішення Рахункової палати із пропозиціями щодо вжиття заходів (лист від 24.12.2015 № 16-2623).
Рішення Рахункової палати та Звіт про результати аналізу стану виконання повноважень органами виконавчої влади щодо повноти обліку платників податків надіслано Міністерству юстиції України (лист від 24.12.2015 № 16-2624), Державній фіскальній службі України (лист від 24.12.2015 № 16-2625).
Згідно з отриманою інформацією Прем'єр-міністр України А. П. Яценюк доручив (доручення № 51955/1/1-15 від 06.01.2016) Мінфіну (Яресько Н.), Мін'юсту (Петренку П. Д.), ДФС (Насірову Р. М.) разом опрацювати порушені питання, вжити заходів щодо усунення виявлених недоліків та про результати поінформувати Рахункову палату і Кабінет Міністрів. У разі необхідності подати в установленому порядку Кабінету Міністрів відповідні проекти актів.
Рахункова палата отримала лист Мінфіну (лист від 28.01.2016 № 31-11110-10-13/2723), в якому Міністерство поінформувало, що на виконання доручення Прем'єр-міністра України Яценюка А. П. зауваження, викладені у рішенні Рахункової палати, взято до уваги та буде враховано при удосконаленні процедури реєстрації та обліку платників податків.
Крім того, Мінфін повідомив, що для забезпечення виконання рекомендацій Рахункової палати ДФС підготовлено План заходів ДФС з усунення виявлених Рахунковою палатою порушень і недоліків за результатами аналізу стану виконання повноважень органами виконавчої влади щодо повноти обліку платників податків, що додаються.
Водночас зазначений План заходів було направлено Рахунковій палаті листом ДФС від 25.01.2016 № 1058/5/99-99-11-01-03-16.
Також, Рахункова палата отримала лист Мін'юсту від 12.01.2016 № 575/29912-0-26-15/19, у якому Міністерство поінформувало про виконання заходів з реалізації рекомендацій, наданих Рахунковою палатою.
Зокрема, на зауваження Рахункової палати щодо невідповідності вимогам законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повноважень Мін'юсту стосовно здійснення нагляду за дотриманням законодавства під час проведення реєстраційних дій щодо визначених осіб 15.12.2015 Мін'юстом видано наказ № 2586/5 "Про впорядкування відносин з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", яким крім іншого, визнано таким, що втратив чинність наказ Мін'юсту від 14.10.2011 № 3175/5 "Про затвердження Положення про здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
Поряд з цим, Кабміном 25.12.2015 прийнято постанову № 1128 "Про затвердження Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації", яка визначає процедуру розгляду відповідно до законодавства скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації тощо, і яка частково врегульовує нормативно-правові питання скасованого наказу Мін'юсту.
На зауваження Рахункової палати щодо неналежного реагування державних реєстраторів на повідомлення територіальних органів ДФС про невідповідність у даних юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, Мін'юст повідомив, що 01.01.2016 набрав чинності Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" яким вирішена проблема невідповідності відомостей про суб'єкта реєстрації, оскільки перевірка відомостей про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців проводитиметься до їх передачі ДФС.
Член Рахункової палати
В. І. Невідомий