На виконання рішення Рахункової палати інформацію про результати аудиту ефективності використання коштів державного бюджету, виділених на забезпечення формування та функціонування системи безоплатної правової допомоги, оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надіслано Верховній Раді України (лист від 12.01.2023 № 08-119).
Звіт і рішення Рахункової палати також надіслано Комітету Верховної Ради України з питань правової політики (лист від 12.01.2023 № 08-122) та Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку (лист від 12.01.2023 № 08-123).
Відповідно до статті 39 Закону України «Про Рахункову палату» Кабінету Міністрів України надіслано відомості про результати аудиту у формі рішення Рахункової палати (лист від 12.01.2023 № 08-120).
Рішення Рахункової палати і Звіт надіслано Міністерству юстиції України (лист від 12.01.2023 № 08-121) та Координаційному центру з надання правової допомоги (лист від 12.01.2023 № 08-124) для розгляду і реагування.
Мін’юст поінформував (лист від 31.01.2023 № 11100/855-1-23/11.5.2), що з метою виконання рекомендацій Рахункової палати, викладених у рішенні Рахункової палати від 23.12.2022 № 28-2, підготовлено План заходів щодо посилення ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення формування та функціонування системи безоплатної правової допомоги, затверджений наказом Мін’юсту від 27.01.2023 № 338/7.
Крім того, повідомлено, що Координаційному центру з надання правової допомоги надано доручення Мін’юсту від 30.01.2023 № 54/1.5/48-23 щодо надання інформації про кадрове забезпечення центру та його відділень.
Відповідно до статті 36 Закону України «Про Рахункову палату» стан реалізації рекомендацій Рахункової палати перебуває на контролі.
Член Рахункової палати
Андрій ДІДИК