На виконання рішення Рахункової палати інформацію про результати аудиту ефективності використання коштів державного бюджету, призначених на надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, надіслано Голові Верховної Ради України (лист від 01.08.2016 № 07-1464).
Згідно із статтею 39 Закону України «Про Рахункову палату» Прем'єр-міністру України надіслано відомості про результати аудиту у формі рішення Рахункової палати (лист від 01.08.2016 № 07-1465).
Відповідно до статті 36 Закону України «Про Рахункову палату» з метою вжиття заходів щодо усунення виявлених аудитом недоліків рішення Рахункової палати та Звіт надіслано Міністерству соціальної політики України (лист від 01.08.2016 № 07-1466).
На виконання рішення Рахункової палати Кабінет Міністрів України доручив (лист від 08.08.2016 № 28806/1/1-16) Мінсоцполітики розглянути порушені питання, вжити відповідних заходів та за результатами поінформувати Рахункову палату.
Мінсоцполітики листом від 25.08.2016 № 4468/0/10-16/5 поінформувало, що опрацювання висновків Рахункової палати проводиться ним спільно з Мінфіном, МВС, Мін'юстом, ДМС, Пенсійним фондом і ПАТ «Ощадбанк».
Також Мінсоцполітики листом від 07.09.2016 № 13057/0/14-16/5 поінформувало про вжиті заходи з усунення недоліків, виявлених аудитом.
З метою удосконалення законодавства про внутрішньо переміщених осіб Мінсоцполітики у серпні 2016 року розроблено та надіслано на погодження відповідним державним органам проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», згідно з яким передбачається виключення необхідності продовження терміну дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб для призначення грошової допомоги на наступний період, а також розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в т.ч. на оплату житлово-комунальних послуг», якою, зокрема, передбачається підвищити адресну допомогу на 21,5−146,9 відс., диференціювати розміри адресної грошової допомоги для осіб з інвалідністю залежно від групи інвалідності, збільшити граничний розмір допомоги на сім'ю з 2400 до 4000 грн і не поширювати таке обмеження на родини, у складі яких є особи з інвалідністю та/або діти-інваліди. Проте цей проект на сьогодні не погоджений Мінфіном, оскільки потребує додаткових бюджетних коштів. Також Мінсоцполітики розроблено Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.09.2016 № 646.
На виконання рекомендацій щодо підвищення рівня контролю за ефективним використання бюджетних коштів Мінсоцполітики надіслано структурним підрозділам з питань соціального захисту населення облдержадміністрацій нову форму заявки про потребу в коштах з внесенням даних про залишки коштів на рахунках уповноважених органів.
За підсумками розгляду вказаних листів відповідно до норм статті 36 Закону України «Про Рахункову палату» заходи, здійснені Мінсоцполітики та Фондом соціального захисту інвалідів, є належними.
Член Рахункової палати
В. І. Невідомий