Звіт про розгляд запитів на публічну інформацію у 2024 році

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації»  у 2024 році Рахункова палата реалізовувала право громадян на публічну інформацію шляхом отримання, обліку та надання відповідей на запити на публічну інформацію з дотриманням визначеного порядку і термінів їх розгляду.

У 2024 році Рахунковою палатою опрацьовано та надіслано відповіді на  78 запитів на публічну інформацію (74 з них надійшли до інституції належно оформлені, ще 4 як звернення громадян, але під час розгляду кваліфіковані як запити на публічну інформацію).

Десять запитів переслано для розгляду належному розпоряднику інформації, про що повідомлено запитувачів; сім – містили  прохання надати інформацію більш як на 10 сторінках. Запитувачам надіслані рахунки на відшкодування копіювання інформації. Два рахунки сплачено, інформацію запитувачам надіслано у повному обсязі.

Канали надходження запитів

Більшість запитів отримано електронною поштою на  спеціальну електронну скриньку zapyt@rp.gov.ua. У 2024 році запитувачі також використали й інші доступні форми подання запитів: пошта, кур’єрське доставлення, телефонограма та ресурс «Доступ до правди».

Категорії запитувачів

Із загальної кількості запитів 61 надійшов від громадян, решта – від громадських організацій і засобів  масової комунікації  (17).

Види запитуваної інформації

Загалом запити містили 172 питання (до 17 в одному листі). Зокрема, запитувачі цікавилися такими питаннями, як результати контрольних заходів (використання бюджетних коштів Міністерством культури України, Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури, Національною поліцією України, Пенсійним фондом України тощо), зміст методичних посібників Рахункової палати, наявність вакантних посад в інституції, штатний розпис, розмір заробітної плати Голови та членів Рахункової палати тощо.