Доступ до публічної інформації у 2016 році

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» (ст. 15, п. 1.10) управління інформаційної політики у 2016 році реалізовувало право громадян на публічну інформацію, забезпечуючи організацію доступу до публічної інформації Рахункової палати шляхом отримання, обліку, систематизації та надання відповідей на інформаційні запити. Чітко дотримувався порядок і терміни роботи із запитами.

Протягом 2016 року до Рахункової палати надійшло 5 листів-звернень від Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, народного депутата Верховної Ради України Сотник О. С.

Протягом 2016 року опрацьовано 58 інформаційних запитів від фізичних та юридичних осіб. З них 28 надійшли від громадян України (48%), 15 − від ЗМІ (26%), 9 − від громадських організацій (15,6%), 1 − від приватної фірми ТОВ «Фондовий світ».

Більшість запитів надійшла електронною поштою.

Найбільш затребуваною була інформація про результати здійснених Рахунковою палатою аудитів. При цьому спостерігалася тенденція до зростання кількості запитів стосовно корпоративної діяльності Рахункової палати (питання штатного розкладу, вільних вакансій, розподілу житла серед співробітників тощо). Почастішала практика підготовки  відповіді на один запит кількома структурними підрозділами.

Найбільшу кількість відповідей на запити за 2016 рік управління інформаційної політики підготувало спільно з департаментами з питань промисловості, виробничої інфраструктури та державної власності (12), з питань науки та гуманітарної сфери (11) та з питань правового забезпечення (10).

Кількісно відповіді на запити, які стосувалися компетенції інших структурних підрозділів Рахункової палати, розподілилися так:

− управління інформаційної політики − 29;

− управління стратегічного розвитку, аналітики та стандартів − 4;

− управління кадрового забезпечення − 4;

− департамент використання коштів державного бюджету в регіонах − 4;

− департамент з питань оборони та правоохоронної діяльності − 2;

− департамент з питань АПК, природоохоронної діяльності та надзвичайних ситуацій − 2;

− департамент з питань соціальної політики − 2;

− управління міжнародного співробітництва − 2;

− департамент з питань доходів бюджету − 1;

− департамент з питань державного боргу, міжнародної діяльності та фінансових установ − 1;

− департамент з питань бюджетної політики − 1;

− управління справами − 1;

− управління організаційного забезпечення засідань Рахункової палати − 1.

У більшості випадків запитувану інформацію було надано (витяги з висновків результатів аудитів, окремі цифри і факти). Близько 8% запитів не було задоволено з традиційних причин: вказані питання не належали до компетенції Рахункової палати.