Інформаційне повідомлення на виконання рішення Рахункової палати від 22.12.2016 № 28-5

щодо Звіту про результати фінансового аудиту Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

На виконання рішення Рахункової палати про результати фінансового аудиту Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини поінформовано Верховну Раду України (лист від 05.01.2017 № 07-25).

Відповідно до статті 39 Закону України "Про Рахункову палату" Прем'єр-міністру України надіслано відомості про результати аудиту у формі рішення Рахункової палати (лист від 05.01.2017 № 07-26).

Рішення Рахункової палати та Звіт про результати фінансового аудиту надіслано Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (лист від 05.01.2017 № 07-27) для вжиття заходів щодо усунення виявлених недоліків.

На рішення Рахункової палати від Кабінету Міністрів України надійшло доручення від 18.01.2017 № 740/1/1-17 Міністерству фінансів України розглянути інформацію Рахункової палати, вжити необхідних заходів та поінформувати про результати Кабінет Міністрів України та Рахункову палату.

Міністерство фінансів України поінформувало Рахункову палату (лист від 15.02.2017 № 31-08010-02-13/4147) про те, що, керуючись Законом України "Про Кабінет Міністрів України" та враховуючи організаційно-правовий статус Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини і його Секретаріату, визначення основних засад здійснення внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту та порядку утворення підрозділів внутрішнього аудиту в Секретаріаті не належить до повноважень Кабінету Міністрів України.

Рахункова палата отримала лист Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (від 09.02.2017 № 2-264/17-12), у якому поінформовано про виконання рекомендацій, наданих за результатами фінансового аудиту. Зокрема, в обліку Секретаріату зроблені відповідні коригуючі записи стосовно зайво нарахованого і недонарахованого за останні 4 роки зносу на адміністративну будівлю, а також сум за розрахунками з працівниками з оплати праці та працівниками, які направлялися у службові відрядження, відновлення на рахунку позабалансового обліку вартості орендованих об'єктів необоротних активів, у відповідність із встановленими вимогами приведено порядок обліку і списання запасів. У структурі Секретаріату як окремий підрозділ виділено відділ бухгалтерського обліку та звітності, а також передбачено посаду спеціаліста з внутрішнього аудиту. У новій редакції затверджено положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку. У відповідність з вимогами чинного законодавства приведено порядок укладання з працівниками договорів про повну матеріальну відповідальність.

Секретаріатом також вживаються заходи щодо законодавчого врегулювання організаційно-правового статусу представництв Уповноваженого в регіонах України, внесення змін до статті 22 Бюджетного кодексу України в частині включення Секретаріату до переліку головних розпорядників коштів державного бюджету як установи, що забезпечує діяльність Уповноваженого, укладання колективного договору між Секретаріатом та членами трудового колективу, підвищення кваліфікації працівників бухгалтерської служби у зв'язку з набуттям чинності національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки, на якій розташований адміністративний будинок Секретаріату, з метою відображення її вартості в бухгалтерському обліку згідно з вимогами чинного законодавства.

За підсумками розгляду вказаного листа стан реалізації Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини рекомендацій Рахункової палати перебуває на подальшому контролі.

 

Член Рахункової палати
В.І. Невідомий