Інформація щодо роботи із запитами на публічну інформацію у Рахунковій палаті у 2020 році

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» Рахункова палата реалізовує право громадян на публічну інформацію, зокрема забезпечує організацію доступу до публічної інформації шляхом отримання, обліку, систематизації та надання відповідей на запити на публічну інформацію.

 Управлінням інформаційної політики як структурним підрозділом, визначеним відповідальним за роботу із запитами на публічну інформацію, опрацьовано 88 запитів.

За джерелами надходження запити розподілились так:

  • 43 – від громадян України;

  • 25 – від громадських організацій (ГО Аналітичний центр «Інститут законодавчих ідей», ГО «Офіс незалежного громадського аудиту», ГО «Інститут економічних досліджень та політичних консультацій», ГО «Стейтвоч», ГО «Стоп корупція» тощо);

  • 20 – від засобів масової інформації (інформаційні аґентства «ЛігаБізнесІнформ», «Українські національні новини», «Українські новини», Агенція журналістських розслідувань «Слідство.інфо», інформаційно-аналітичний тижневик «Дзеркало тижня», Творче об’єднання «Перший канал» Українського радіо тощо).

Діаграма. Розподіл запитів за джерелами надходження

 

Більшість запитів надійшло електронною поштою.

Відповіді надано на 218 питань: у більшості запитів порушувалось кілька питань (до 15 в одному запиті). Запитувачів цікавили як загальні питання (організація та функціонування внутрішнього контролю органу, план роботи, Стратегія розвитку Рахункової палати на 2019–2024 роки, кадрові питання), так і підсумки окремих контрольно-аналітичних заходів.

Значне зацікавлення викликала інформація про результати аудитів:

  • ефективності використання коштів державного бюджету, виділених на керівництво та управління у сфері архівної справи;

  • ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення діяльності апеляційних загальних судів;

  • ефективності використання коштів державного бюджету Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;

  • ефективності використання коштів державного бюджету, виділених Міністерству з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України на заходи з реінтеграції тимчасово окупованих територій та їх населення в єдиний конституційний простір України;

  • ефективності використання бюджетних коштів, виділених на забезпечення космічної діяльності за 2019 р.;

  • ефективності використання коштів державного бюджету та управління державним майном Апаратом ВРУ;

  • а також фінансового аудиту проєкту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України».

З метою належної підготовки відповідей практикувалась робота над одним запитом кількох структурних підрозділів. Усі проєкти відповідей узгоджувались з юридичним департаментом.