Одним із факторів забезпечення прозорості та відкритості у діяльності Рахункової палати як суб’єкта владних повноважень є реалізація права кожного на доступ до публічної інформації. Публічна інформація, створена в процесі діяльності інституції, безперешкодно надається у відповідь на запити на отримання публічної інформації.
Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» у 2021 році опрацьовано та надіслано запитувачам відповіді на 78 запитів на публічну інформацію.
Переважну більшість запитів отримано електронною поштою. Чотири запити переадресовано Рахунковій палаті як належному виконавцю через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ). Сім запитів отримано поштою.
Категорії запитувачів.
Із загальної кількості запитів 51 надійшов від громадян, інші – від громадських організацій (15), засобів масової комунікації (12).
Види запитуваної інформації.
Найчастіше запитувачів цікавили результати проведених Рахунковою палатою контрольних заходів (просили копії звітів і актів, програм перевірок), інформація щодо кошторису Рахункової палати, бюджетний запит інституції, матеріали поточних аудитів.
За результатами розгляду у 2021 році Рахунковою палатою задоволено 62 запити, 7 надіслано для розгляду за належністю (Мінсоцполітики, Мінфіну, Мінекономіки, Мінекології, НАБУ, ФДМ, ДАСУ), про що повідомлено запитувачів. Крім того, 7 запитувачам відмовлено в задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», 2 запити запитувачами відкликано.
Розгляд запитів у розрізі структурних підрозділів.
Найбільше запитів опрацьовано фінансовим управлінням (13), департаментом контролю у сфері економіки, інфраструктури та управління об’єктами державної власності (11), департаментом контролю у сфері оборони та паливно-енергетичного комплексу (9) та департаментом контролю з питань АПК, використання природних ресурсів та охорони навколишнього середовища (7).
Для належної підготовки вичерпних відповідей один запит опрацьовувався кількома структурними підрозділами. Усі відповіді узгоджено з юридичним департаментом.
Запити містили від одного до 12 питань. Загалом розглянуто 172 питання.