Одним із аспектів забезпечення прозорості та відкритості у діяльності Рахункової палати є реалізація права громадян на доступ до публічної інформації. Публічна інформація, створена в процесі діяльності інституції, безперешкодно надається у відповідь на запити на отримання публічної інформації.
Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» у 2022 році Рахунковою палатою опрацьовано та надіслано запитувачам відповіді на 29 запитів на публічну інформацію.
Переважну більшість запитів отримано електронною поштою на спеціальну електронну скриньку zapyt@rp.gov.ua. П′ять листів отримано поштою. Два запити переадресовано Рахунковій палаті як належному виконавцю від Апарату Верховної Ради України та Державної податкової служби.
Категорії запитувачів.
Із загальної кількості запитів 19 надійшло від громадян, інші – від громадських організацій (7), засобів масової комунікації (3).
Види запитуваної інформації.
Найчастіше запитувачів цікавили результати проведених Рахунковою палатою контрольних заходів (просили копії звітів, актів, листів від об′єктів контролю з інформацією про врахування у роботі зауважень Рахункової палати), інформація щодо використання бюджетних коштів Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, Міністерством оборони України, Державним агентством автомобільних доріг України, Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, також аудиту ефективності виконання повноважень державними органами щодо повноти нарахування і контролю за сплатою збору за видачу спеціальних дозволів на користування надрами та коштів від продажу таких дозволів в Державній службі геології та надр України. Кілька запитів стосувались вакансій, наявних в Рахунковій палаті.
Розгляд запитів у розрізі структурних підрозділів.
По 7 запитів опрацьовано департаментами контролю гуманітарної та соціальної сфери та контролю публічної адміністрації та міжбюджетних відносин, 5 – управлінням по роботі з персоналом. Інші структурні підрозділи опрацьовували від 1 до 3 запитів. Для належної підготовки вичерпних відповідей над одним запитом могли працювати кілька структурних підрозділів. Усі відповіді узгоджено з юридичним департаментом. Запити містили від одного до 8 питань. Загалом розглянуто 49 питань.