Упорядкування внутрішніх процесів та посилений контроль за виконанням рекомендацій – ключові кроки, реалізація яких лягає в основу формування іміджу Рахункової палати. Це підкреслила Голова Рахункової палати Ольга Піщанська під час свого виступу на форумі аудиторів 30 травня. Уже шостий форум, організований Рахунковою палатою за підтримки проєкту «Зміцнення потенціалу зовнішнього аудиту відповідно до міжнародних стандартів» (EU4ACU), стосувався теми щодо шляхів підвищення іміджу державного аудиту в Україні.
До участі в обговоренні долучилися фахівці Секретаріату Кабінету Міністрів України, Рахункової палати, Державної аудиторської служби України, внутрішні аудитори органів виконавчої влади, зокрема, Міністерства оборони України.
Під час свого виступу Ольга Піщанська розповіла, зокрема, про вдосконалення системи контролю якості, завдяки якому очікується значне підвищення довіри до результатів контрольних заходів.
«Для внутрішніх процесів, впевнена, ви мене підтримаєте, ключове – це контроль якості. Коли ми відверті самі з собою, контролюємо себе, перевіряємо свої процеси на кожному етапі. У Рахунковій палаті система управління якістю вже впроваджується: розроблена методологія, визначено відповідальних за ці процеси», – зазначила Ольга Піщанська.
Голова Рахункової палати підкреслила, що для будь-якої структури, яка прагне бути ефективною, важливо отримувати зворотній зв’язок від ключових стейкхолдерів, якими для Рахункової палати є суспільство, платники податків. Також, за її словами, серед поточних пріоритетів в роботі інституції – й посилення контролю за виконанням рекомендацій.
«Цей процес включає цифровізацію, удосконалення співпраці з Верховною Радою, Кабінетом Міністрів. Також у фокусі нашої уваги оцінка якості наданих рекомендацій. Бо важливо не тільки як ми озвучимо рекомендації, а і як нас почують та зрозуміють», – зазначила Ольга Піщанська.
Своєю чергою, керівниця проєкту Інгуна Судраба подякувала учасникам за відверті та професійні дискусії. Вона висловила сподівання, що під час роботи в групах учасники зможуть напрацювати низку нових ідей та рішень для позитивної промоції державного аудиту.
Під час форуму фахівці обговорили загальну стратегію формування «бренду» державного аудиту, окремі аспекти брендингу, а також стратегічні підходи до розвитку комунікацій між внутрішніми і зовнішніми аудиторами.